1 Kasım 2009 Pazar

ŞEHİTLERİM GELİYOR!
Açılın yollar açılın şehitlerim geliyor.
Gözleri umutlu,yürekleri mutlu
Yurdumun beyazlar içindeki kahramanı
Savaşımın gizli kurtaranı
Yüregi yaralı anamın tek evladı
Şehitlerim geliyor,şehitlerim geliyor.



Açılın dağlar açılın şehitlerim geliyor.
Elinde süngüsü,sırtında topu,tüfeği
Belki yok sırtında yiyeceği,içeceği
Alnı ak,ayaklarıçıplak,gözleri nemli
Alahuekber diyor arkadan bir neferi
Şehitlerim geliyor,şehitlerim geliyor.


Açılın yollar açılın şehitlerim geliyor.
Beyazlar giymiş,bir de beyaz ata binmiş
Ruhları geziyor her yerde bir bir
Askerinin arkasında gizli bir pir
Ölmedi yaşıyor sen sadece bunu bil
Şehitlerim geliyor,şehitlerim geliyor .
FADİME ALTUNTAŞ

2 yorum:

  1. Efendim,saygılarımla; Bu blogspot dünyasında da çok Türk blogcu arkadaşlarımız var. Ama her nedense, blogspot dünyasında yazarlar pek birbirlerini fark edememişler. Ben de yeni sayılırım bu bloogspot dünyasında. Daha önce blogcu.com'da yazmaya başlamıştım. Daha sonra blogspot'a geçtim ama, burada blogcu arkadaşlığı edinmek biraz hem garip, hem de zor gibi geldi bana. Daha hiç kimse beni blogspot ta keşfetmedi. Hep ben blogcuları arayarak buldum ve ilk böyle yorumları yazarak ben başlattım. Sayfanızı incelediğimde baktım sizin de ne izleyiciniz var ne de şiirlerinize yazılmış bir yorumu ilk etapta göremedim. Ama burası blog arkadaşlığı bakımından çok zayıf. Oysa , o kadar çok Türk blogcu arkadaş var ki, ama kimsenin kimseden haberi yok. Ben de sizlerin adreslerinize blogger'den detaylı arama yaparak ulaştım. Siz şu anda ikinci şiir blogcusunuz. "Şehitlerim Geliyor" isimli şiirinizi de okudum. Etkilenmemek elde değil. Benim de şehitlerle ilgili "Lice Şehitlerine" isimli bir şiirim var. Ama benim o kadar çok blog sayfam var ki, hatta şu anda milliyet.blog'da bile sayfam var orada da yazıyorum. Ancak blogcu.com'daki sayfamı bir kızgınlıkla kapattım. Şiirlerim ağırlıkta oradaydı. Yavaş yavaş blogspotttaki sayfama taşıyorum.
    Şehitlerle ilgili duyarlılığınıza ve yazılan bu güzel şiir için kaleminize, emeğinize,gönlünüze ve de yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Daim olsunlar ve hiç susmasınlar.
    Selam ve saygılarımla

    YanıtlaSil
  2. öncelikle şiirime yaptığınız yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.. dediginiz gibi çok güzel şiirler var blog dünyasında ama kimse okuma zahmetinde bile bulunmuyor kendininkiler dışındakileri...size de kolay gelsin diyorum..

    YanıtlaSil