24 Ekim 2009 Cumartesi

Sen gelmedin

Nice baharlara kollarımı açıp,
En uzun geceleri sabaha katıp,
Ağlayan yüzüme bir maske takıp,
Gelene geçene haber salıp,
Bekledim seni sen gelmedin...

Ayrılığın adını kavuşmak takıp,
Sensiz bedenimi ateşlere atıp,
Her gece seni rüyalarımda arayıp,
Yanlızlıgıma birde umudu katıp
Bekledim seni sen gelmedin...

Sensizken bile senle yatıp,
Boş evimde hayaline dalıp,
Kalabalığın içinde yapayalnız kalıp,
Seni hayat,sensizliği ölüm sayıp,
Bekledim seni sen gelmedin.....

2 yorum:

  1. Efendim, merhabalar; Kaleminiz ne kadar güçlü efendim, sizi tebrik ederim. "Sen Gelmedin" isimli şiirnizi okudum. Her kıtayı beş dize ile beslemişiniz. Her dize birbirini tamamlıyor, mana ve duygu sekmesi ve parçalanması yok. İmgeleri ve onu tezyin eden eğretilemeleri büyük bir ustalıkla kullanmışınız. Gerçekten çok güzel. Bu güzel şiiri kaleme alan ve bizimle paylaşan; kaleminize, gönlünüze ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Ağladığını kimseye duyurmayan, büyük bir sabırla zamana karşı koyan, ümidini asla kaybetmeyen, gelmesi için yalvaran ama, haber salınanın gelmediğinden dolayı hayal kırıklığına uğrayan bir şairin ruhunda esen deli fırtınların dışa vurumu sonucu gönlünde ve yüreğinde oluşan bu dizelere hayran kalmamak elde değil.

    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. sagolun sizin de cümlelerinizden belli olduğu üzere çok güçlü kaleminiz..başarılarınızın devamını diliyorum..

    YanıtlaSil