17 Ekim 2009 Cumartesi

BENİM ÇOCUKLARIM

İşte Benim Çocuklarım



Bir eğitim – öğretim yılına daha başladık. Sizlerle 2008-2009 ‘i bitirdik. 2009-2010 eğitim- öğretim yılına başladık. Acısıyla, tatlısıyla geride bıraktık yine bir yılı. Burası hepimizin yuvası, okulumuz ve bu yuvadan birer birer uçuyor kuşlarımız ve boşalan sıralar yine doluyor, minik yavrularla, yeni simalarla…
Öğrenmeye aç olan yavrularımız. Bir heyecanla , daha oyuncak çağındalar. Ağlıyor kimisi annem yok diye ve kimisi de okumak istemiyorum diye… Her şey alışana kadar ama sonra ayrılamıyorlar ya birbirlerinden, şenleniyor okullarımız, bir ses bir alamet kopuyor bahçeden
“ Kutu kutu pense, elmamı yerse, arkadaşım Ayşe arkasını dönse “ arkadaşı elmayı yerse oyun bitecektir ya,o elma hiç yenmez bu yüzden . Bir heyecan yüreklerinde, bir umut gözlerinde o pırıl pırıl öğrencilerimiz. İlk sıralarında başlarla ya meslek seçmeye, herkes bildiği ve sevdiği mesleği çünkü çoğu melekleri bilmezler ya ondan. Kimi öğretmen i kimi doktor, kimi mühendis… Hepside bu sıralardan yetişecek olan umut dolu yeni nesil, onlar biz öğretmenlere emanet ve bizden ağzımızdan çıkacak bir harf , kelime onlar için her şey demek. Örnek aldıkları iyi ya da kötü bizleriz. İkinci anne babalarıyız biz onların. Anne baba olmak aynı kanı taşımak demek değildir. Her zaman sevgi vermek, emek vermektir çoğu zaman da. Öğrenci bir hamurdur öğretmenin şekil verdiği. Öğrenci bir güneştir , yeni başlayan güne doğan. Öğrenci bir yıldızdır geceleri aydınlatacak olan. Öğretmen dostudur her zaman öğrencisinin sırrını paylaşan. Anasıdır çoğu zaman sıcak kucağını açan ve babasıdır çoğu zaman koruyan kollayan….
Zaman akıp gidecek, belki aynı sıralara aynı öğrenciler oturamayacak. Belki aynı öğretmen sınıfta ders anlatamayacak. Ama öğretme isteğiyle yanıp tutuşan öğretmenler ve öğrenmeyi isteyen her zaman olacak.
Yeni eğitim ve öğretim yılının daha başarılar getirmesi dileğiyle öğretmen arkadaşlara ve tüm öğrencilerimize başarılar dileğiyle. YENİ EĞİTİM YILI İÇİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder