24 Ekim 2009 Cumartesi

özğürlügün kaçışı

Ellerimden tutup götürsene beni buralardan
Okyanusların ortası,dagların başı olsa da olur
İçimdeki benleri yok etmek istiyorum artık
Tek ben olmak ve beni benle yaşamak
Yaşamak sadece yaşamak umarsızca yaşamak
Nefes aldıgından mutlu olmak
Mutlulugundan umutlanmak,umudunla yeniden başlamak
Yeni hayatlara koşmak
Koştukça yorulmamak,koşmak koşmak
Nereyi gittigini bilmesen yolun sonu olmasa da
Bir kuş gibi özgürce kaçmak
Ne güzel şey şu yaşamak.
Yaşadıkça baglanmak,baglandıkça yaşamak ....

1 yorum:

  1. Efendim, Merhabalar; Sayfanın en sonundaki görünen "Özgürlüğün Kaçışı" isimli şiiri de atıp gitmek olmaz dedim ve şirinizi okumaya başladım. Ancak gri zemin üzerindeki bu kalın font ile kırmızı renkli harfleri okumakta zorlandığımı itiraf edeyim.

    Bu şiirinizde de yine özlem duyulan ve hasretle umuda bağlanan sorunsuz ve güzelliklerle dolu güzel bir yaşamın hasreti dile getirilmiş.

    Efendim, inşallah özgür bir ortamda özlenen güzel bir yaşama kavuşur ve doya doya yaşarsınız.

    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil